Léto v Železných horách, st 4.7. - ne 8.7.2018

09.07.2018 18:03

Ubytování máme rezervované v Hlinsku na ubytovně - na samostatném poschodí pro turisty. Cenu zatím nemám potvrzenou asi 200 - 250Kč/os/noc. Sociální zařízení a kuchyňka jsou společné na patře, lednička a Tv jsou na pokoji. Pokoje jsou čtyřlůžkové, ale celé je nemusíme obsadit, předpokládám 8 osob. Na výletech nás bude čekat - pro mě neznámá - příroda české části Českomoravské vrchoviny Železné hory. Skanzeny Veselý kopec a Svobodné Hamry, rybníky, rozhledna na Zuberském kopci a jiné utajené krásy. Záloha 500Kč. Dopravu zvládneme bez aut i ve středu odpoledne, ani v neděli nebude problémem.

1. Pěšky do Trhové Kamenice v horku s malou odbočkou k lomu k vykoupání a případně na Zuberský kopec tam a zpět. Autobusem v 16:01 zpět do Hlinska. 14 - 15 km

2. Prohlídka Hlinska potom autobus v 10:45 do Svobodných Hamrů přes Veselý kopec a do Vítanova na vlak. Asi 6 km a prohlídka skanzenů.

3. Vlakem v 9:05 do Žďírce nad Doubravou a přes Krucemburk do Hlinska. Asi 17 km.

4. Neděle v 8:01 vlakem do Holetína a pěšky zpět. Asi 6 -7 km.